Promotivni film “Feel Zadar” Igora Goića najbolje od turističke ponude grada!

Turistička zajednica grada Zadra danas je u hotelu Bastion održala 2. sjednicu Skupštine Turističke zajednice grada Zadra kojom je predsjedao zamjenik predsjednika Turističke zajednice grada Zadra,  Branko Ganzulić. Prema usvojenom dnevnom redu, članovi Skupštine jednoglasno su usvojili Izvješće Nadzornog odbora o obavljenom nadzoru, Rebalans financijskog plana za 2014. godinu te Program rada s financijskim planom za 2015. godinu.

Grad Zadar, s pripadajućim mjestima, za razdoblje siječanj-studeni 2014. godine, prema kumulativnim podacima, posjetilo je ukupno 386.369 gostiju. U odnosu na isto razdoblje 2013. godine zabilježeno je ukupno povećanje broja gostiju od +14 posto. U istom razdoblju ukupno je ostvareno 1.416.269 noćenja ili +9 posto više u odnosu na isto razdoblje 2013. godine.

U razdoblju od siječnja do studenog 2014. godine na području TZG Zadra najveći broj noćenja ostvarili su gosti iz Njemačke (17%), Austrije (11%), Hrvatske (11%) i Slovenije (6%). Slijede ih gosti iz Slovačke (5%), Italije (5%), Poljske (4%), Francuske (4%), Mađarske (4%), Češke (3%) te Švedske (3%).

U prvih jedanaest mjeseci 2014. godine ostvareni su porasti dolazaka i noćenja gostiju sa svih važnijih emitivnih tržišta te je zabilježen i značajan porast broja gostiju i noćenja s dalekih, izvaneuropskih tržišta Brazila, Japana , Australije, SAD-a , Republike Koreje i dr.

Predsjednik Nadzornog odbora Turističke zajednice grada Zadra,  Darko Kasap predstavio je Izvješće o obavljenom nadzoru.

– Pregledom Prijedloga rebalansa financijskog plana za 2014. godinu i Prijedlogom programa rada s financijskim planom za 2015. godinu utvrđeno je da financijski izvještaji odgovaraju podacima iskazanim u poslovnim knjigama i pokazuju ispravno stanje. Utvrđeno je da Zajednica djeluje u skladu sa zakonima i aktima te odlukama Skupštine i Turističkog vijeća kao i zadaćama određenih Financijskim planom i Programom rada, kazao je Kasap.

Millenium jump (Foto: Mateo Smolić-Ročak / Antena Zadar)

Rebalansom financijskog plana za 2014. godinu uređuju se određena odstupanja prihoda i rashoda te iz njega proizlazi da se ukupni prihodi predviđaju u iznosu od 10.400.000 kuna, unutar kojih se vrijednosno najznačajniji prihodi od boravišne pristojbe planiraju u iznosu od 4.600.000 kuna te prihodi od turističke članarine u iznosu od 3.000.000. Ostali prihodi odnose se na prihode iz proračuna Grada, prihode od drugih aktivnosti, ostale nespomenute prihode te prenesene prihode iz prethodne godine.

Rebalansom financijskog plana za 2014. godinu predviđaju se ukupni rashodi u iznosu od 9.515.000 kuna unutar kojih najznačajniji udjel zauzimaju rashodi dizajna vrijednosti (29%), a odnose se na kulturno-zabavne manifestacije i uređenje turističkog mjesta. Ostatak sredstava planira se utrošiti za administrativne rashode Ureda (19%), rashode turističko-informativnih centara (8%), rashode komunikacije vrijednosti (17%), transfer boravišne pristojbe Gradu (13%), rashode distribucije i prodaje vrijednosti (5%), rashode internog marketinga (1%), rashode marketinške infrastrukture (1%) te ostale rashode (3%).

– Dakle, turizam grada Zadra u 2014. godini u prvih 11 mjeseci, obilježio je rast broja dolazaka gostiju za 15 posto te rast broja noćenja za devet posto. U Zadar je u ovih 11 mjeseci stiglo 386.369 gostiju, koji su ostvarili 1.416.269 noćenja. Turistička zajednica grada Zadra od tog je prometa, boravišne pristojbe, ali i drugih prihoda dobila 10,4 milijuna kuna te je potrošila u različte namjene 9,5 milijuna kuna te ima višak od 885.000 kuna. Programom rada s financijskim planom za 2015. godinu utvrđeni su ključni ciljevi marketinških aktivnosti usmjerenih prema boljem pozicioniranju Zadra kao poželjne turističke destinacije što bi u konačnici trebalo rezultirati realnim rastom turističkog prometa od oko 3 posto u 2015. godini. Stoga će se naglasak staviti na unapređenje cjelogodišnje ponude (Hrvatska 365) i brendiranje turističkih proizvoda te pojačano okrenuti e-marketingu kroz značajniju on-line promidžbu. Oglašavanje u suradnji privatnog i javnog sektora nastavit će se s ciljem produženja turističke sezone uz ostale promotivne aktivnosti kroz potporu raznim manifestacijama i događanjima u glavnoj turističkoj sezoni, ali i u razdobljima predsezone i posezone, naglasio je Zvonko Šupe, direktor TZ grada Zadra.

Rock spektakl – koncert Deep Purple i Gibonnija (15.07.2014.)  (Foto: Žeminea Čotrić / Antena Zadar)

Na osnovi procjene mogućih sredstava iz zakonom utvrđenih izvora prihoda za sustav turističkih zajednica, za 2015. godinu planiraju se ukupni prihodi u iznosu od 10.340.000 kuna, od čega su najznačajniji prihodi od boravišne pristojbe i turističke članarine, dok se ukupni rashodi planiraju u iznosu od 9.700.000 kuna, a odnose se na pojedinačne aktivnosti definirane kroz dizajn vrijednosti (27%), komunikaciju vrijednosti (14%), distribuciju i prodaju vrijednosti (4%), interni marketing (1%), marketinšku infrastrukturu (2%) i potporu nerazvijenim područjima.

Direktor TZ grada Zadra , Šupe, najavio je i neke od zabavnih, kulturnih i sportskih programa koje će TZ grada organizirati ili sudjelovati u organizaciji, u 2015. godini. Dakle, već krajem siječnja u suradnji s japanskim veleposlanstvom u RH, kako je kazao, bit će organiziran sushi festival na kojem će jela od tune pripremati japanski kuhari, a uz njih će i naši kulinarski stručnjaci spremati tunu na naše tradicionalne načine. U travnju će se u ŠC Višnjik održati veliki veteranski košarkaški turnir s preko 1.500 sudionika, u suradnji s TZ grada također će i “BMW” tržištu prezentirati svoj novi obiteljski automobil, a ujedno će i svjetska humanitarna utrka “Wings for Lifestartati iz Zadra, itd.

Turistička zajednica grada Zadra najavila je novu mobilnu aplikaciju “Zadar Travel“ za prikaz privatnog smještaja te predstavila novi promotivni film grada Zadra “Feel Zadar” Igora Goića i suradnika.

Možda vas zanimaju i ove priče
Kažite što mislite o ovoj temi
Loading...