Navikli ste se na Facebookov Newsfeed? Uzalud, opet su ga odlučiti izmjeniti

Ekipa iz Facebooka nastavlja raditi na svojoj društvenoj mreži, a nove promjene će, nadaju se, korisnike „natjerati“ da više dijele, lajkaju i komentiraju poruke koje vide. Neće to učiniti silovanjem besmislenim porukama dok ne izludite i pritisnete „lajk“, već prilagođavanjem algoritma koji će birati upravo one teme koje želite vidjeti.

Facebookov algoritam dosad je na News Feed gurao sve vrste poruka koje su bile zanimljive vašim prijateljima i na koje je veći broj prijatelja reagirao. Novi će algoritam to činiti bolje, tesadržaje filtrirati po kvaliteti, a ne samo po „click-bait“ efektu, piše Bug.

Poruke s bombastičnim naslovima i poveznicama koje vode na glupave i nezanimljive sadržaje bit će na samom dnu ljestvice prioriteta. Cilj novog algoritma jest natjerati vlasnike Facebook stranica da dijele važan i zanimljiv sadržaj.

Očekivano, korisnici će i dalje imati mogućnost ručnog podešavanja News Feeda i određivanja kakve sadržaje žele vidjeti.

Možda vas zanimaju i ove priče
Kažite što mislite o ovoj temi
Loading...