Svoje goste zadarski kafići dočekat će brendiranim bedževima s hashtagom #badnjakuzadru2017.

Ako postoji dan u godini kada cijeli Zadar diše prepoznatljivo zadarski i kada su svi koji drže do sebe dio đira na Poluotoku, šušura i posebne blagdanske atmosfere, onda je to Badnjak. To zna svatko tko je u vrijeme Badnjaka bio u Zadru, zato će napokon na inicijativu Ceha ugostitelja Zadar i u suradnji sa zadarskom Turističkom zajednicom, tradicijski Badnjak dobiti svoj – zadarski brend. U nedjelju 24. prosinca posebno dizajnirani bedž s hashtagom #badnjakuzadru2017. bit će dio jutarnjeg gradskog đira u zadarskim kafićima i na adventskim kućicama, a zapažen dio programa odvijat će se i u večernjim satima u sklopu „Adventa u Zadru“.

Neće to biti ništa veliko, ali je bitno da se stvar pokrenula. Pronašli smo najpraktičnije rješenje koje neće koštati ništa, odnosno nas ugostitelje par stotina kuna, a može dodatno zbližiti i uveseliti ljude“, kaže nam predsjednik Ceha Robert Kovačević u čijem će caffe baru „Brazil“ osoblje dočekati goste s bedževima „Badnjak u Zadru“. Gosti će također dobiti brendirane bedževe s hashtagom, a besplatno će se dijeliti, jezikom slobodne trgovine – do isteka zaliha.

Puno ljudi rado dolazi u Zadar na Badnjak. Htjeli smo nešto organizirati da ne bude pretenciozno i da ne remeti cijeli kontekst blagdana, a opet da bude zapamćeno i da ima svoju priču. Mi ugostitelji taj dan imamo 500 posto jači promet i zaista moramo junački odraditi, ali nema razloga da ne uživamo zajedno s našim gostima“, kaže Kovačević.

Osim njegovog „Brazila“, prvom brendiranju Badnjaka pridružit će se „Danica“, „Lovre“, „Novi Caffe“, „Toni“, „Đina“, „Borgo“, „Kult“, „Dišpet“, „Teatro Bar“, „Coffe&Cake“, „Atrij“, „Aba“ i „Arkada“, a bedževe će dijeliti i ugostiteljski objekti na adventskom trgu: „Arkada“, „Teatro“, „Hedonist“, „Unusual Winter House“, „Na kantunu“, „Kod Rudolfa“, „Na kantunu kućica“ te „Mala kućica“.

Ovo je koliko znam prvo brendiranje Badnjaka u Hrvatskoj. Zapravo, sve se što se tiče adventskih događanja i blagdana dogodilo se spontano i vodilo je jedno drugom. Krenuli smo od Đira po gradu, potom smo dobili Advent u Zadru, a sada i Badnjak u Zadru. Radimo ga prvi put, ali može imati i svoj nastavak. Badnjak u Zadru je lijepa priča“, prenosi Kovačević entuzijazam oko organizacije najljepšeg zadarskog dana u godini.

 

Bedž s hashtagom #badnjakuzadru2017. zadarska Turistička zajednica koristit će u dizajnu i kao vizual za društvene mreže, a također i za banere poput #birajzadar, korištenog pri kampanji biranja najbolje europske destinacije. Sami caffe barovi, najveći dio njih od Kalelarge do Varoši, kupit će po 100-200 bedževa koje će dati svojim zaposlenicima na Badnje jutro, a ostatak će dijeliti posjetiteljima. Sljedeće godine njihove će goste dočekati bedž #badnjakuzadru2018.itd.

Kažite što mislite o ovoj temi
Loading...