“Meet. Feel. Explore. Zadar” ušao u finale zagrebačkog i portugalskog festivala turističkog filma

Destinacijski film „Meet. Feel. Explore. Zadar“ je ušao u finale dvaju važnih festivala turističkog filma – Zagreb Tourfilm Festivala i portugalskog International Tourism Film Festivala ART&TUR.

Ovo je veliko priznanje za Turističku zajednicu grada Zadra i autora filma Igora Goića, jer se radi o značajnim manifestacijama, dvama od ukupno jedanaest festivala članova CIFFT-a (Međunarodnog udruženja festivala turističkih filmova), u čijoj se organizaciji organizira natjecanje za najbolji turistički film na svijetu.

Jedanaesti po redu Zagreb Tourfilm Festival ove će se godine održati u prostorima zagrebačkog Kaptol Boutique Cinema od 12. do 15. listopada. U konkurenciji je 106 filmova iz 29 zemalja svijeta, a prikazat će se najbolji radovi iz cijeloga svijeta koji promoviraju destinacijski, avanturistički, sportski i nautički turizam te će se na kraju dodijeliti Grand Prix za najbolji film festivala.

Dodjela nagrada za ART&TUR će se održati držati u portugalskom gradu Ourém 28. listopada.

Od svog prvog izdanja u Barcelosu 2008. godine, ART&TUR Festival prikazuje najbolje audiovizualne produkcije iz cijelog svijeta. Zahvaljujući kvaliteti i kvantiteti filmova koje svake godine prikazuje, jedna je od najpoznatijih smotri ovog tipa.

Turistička zajednica grada Zadra studiozno je pripremila i odradila snimanje destinacijskog filma, koji je uslijedio nakon prve uspješne suradnje s Goićem 2014. godine. Umjesto klasičnog spota, kakve radi većina destinacija, u Zadru su odlučili napraviti pravi mali 10-minutni film, a u naslovnim ulogama briljirali su poznati zadarski model Nevena Dujmović Prižmić i glumac Dejan Marcikić.

Filmska priča prati glavne likove Jack i Jill, koji u brzoj izmjeni kadrova Zadrom prolaze kao poznati likovi iz poznatih filmskih blockbuster avantura. S jedne strane, film ima priču, s druge zorno prikazuje obilje prirodnih i kulturnih bogatstava, što je primarno i cilj ovakvih uradaka. Sve je to „začinjeno“ pojavljivanjem autohtonih stanovnika u filmu i originalnom glazbom koju potpisuje Toma Cukrov.

Film „Meet. Feel. Explore. Zadar“ premijerno je prikazan 5. svibnja u polivalentnoj dvorani Providurove palače te ga je do danas putem Youtube i Facebook kanala TZ grada Zadra, kao i ostalih različitih marketinških platformi pogledalo preko sto tisuća gledatelja.

Zadovoljstvo učinjenim s odmakom od četiri mjeseca ne skriva autor filma Igor Goić.

– U suradnji s Turističkom zajednicom nismo htjeli napraviti klasičnu razglednicu, već jednu priču u kojemu će Zadar biti atraktivan filmski set. Bilo je dosta pozitivnih kritika, ima i onih konstruktivnih koje ću uvažiti u sljedećem filmu kojeg radimo za TZ, pa ćemo pokušati uključiti još više lokacija i turističke ponude, kaže Goić. U tehničkom smislu, osim same komunikacije teme, prednost ovog filma je i to što je izrazito modularan i izvrsno funkcionira u svim formatima i dužinama koje moderni online marketinški kanali zahtijevaju, od 15 sekundi, preko minute i dvije i pol minute trajanja, sve do integralnog filma od 10 minuta. I ove karakteristike ulaze u kriterije koji su važni na specijaliziranim festivalima turističkih promotivnih filmova.

U nastavku prvog filma, koji se uglavnom odvija u Jackovom snu, radnja će većinom biti na javi, pri čemu će se Marcikić izgubiti u gradu pa će Nevena krenuti u potragu za njim. To je okvir radnje koji će zasigurno turistima pružiti nove poglede na Zadar.

Zadovoljstvo ulaskom filma u finale dvaju festivala ne skriva ni direktor TZ grada Zadra Mario Paleka:

– Naš ured na različite načine otvara prostor mladim i kreativnim autorima i tvrtkama iz Zadra, koje na originalan i drugačiji način predstavljaju ono što je naš grad i kakve sve mogućnosti nudi. Iznimno smo zadovoljni gledanošću Goićevog filma na nama važnim emitivnim turističkim tržištima. Ukoliko bismo pritom osvojili neku od nagrada na ova dva festivala, to bi i formalno potvrdilo kvalitetu lokalnih kreativaca i našu viziju te ujedno doprinijelo većoj promotivnoj vidljivosti našeg grada na iznimno konkurentnom europskom i svjetskom turističkom tržištu.

Hoće li na kraju film biti ovjenčan i nekom festivalskom nagradom, doznat ćemo već 14. listopada u hotelu Regent Esplanade u Zagrebu, odnosno u Ourému u Portugalu 28. listopada.

Kažite što mislite o ovoj temi
Loading...