TRANSPARENTNOST Zašto su pohvaljeni? Krnčević: Imamo izvrsnu komunikaciju s građanima, a natječaje uskoro objavljujemo i na Facebooku

Prezentirajući odluku o novom načinu rada kojom će gradske tvrtke i ustanove morati uvesti transparentniji način rada, gradonačelnik Šime Erlić naveo je da trgovačkim društvima i javnim ustanovama u vlasništvu Grada nalaže da u što skorijem roku, s rokom izvršenja u rujnu, donese potrebne akte kojima će regulirati raspise javnih natječaja za zapošljavanje u svakom od trgovačkih društava i svakoj od javnih ustanova u vlasništvu Grada Zadra:
– Tu odluku pratit će i smjernice koje ćemo izraditi sa stručnim službama do rujna kako bi standardizirali procese i kako bi svi imali jasne upute do rujna i tih se smjernica mogli jasno pridržavati. U sustavu imamo devet tvrtki kojima je vlasnik Grad Zadar, bilo ih je 10, spajanjem Vodovoda i Odvodnje sad ih je devet, te niz javnih ustanova koje djeluju u kulturu i obrazovanju. Ono što je bitno za shvatiti je da nisu svi ono obveznici zakona prema kojem moraju raspisivati javne natječaje za zapošljavanje, poručio je Erlić svojim direktorima i ravnateljima.
ŠC Višnjik i Nasadi pritom su istaknuti kao primjeri transparentnog rada, a na koji su način postigli ovu razinu pitali smo direktora Nasada, Josipa Krnčevića, koji je ovu gradsku tvrtku preuzeo prije pet godina i doista joj dao novi imidž.
Krnčević, pak, ističe kako imaju izvrsnu komunikaciju s građanima te da će natječaje uskoro objavljivati i na Facebooku:
– Već godinama i na društvenim mrežama objavljujemo sve obavijesti i informacije kako bismo bili što transparentniji i imali što bolju komunikaciju s građanima. Iako smo zadovoljni, ovakav način rada želimo podići na još veću razinu te planiramo natječaje s web stranice objavljivati i na društvenim mrežama kako bismo bili što dostupniji našim građanima. Pretpostavljam da smo zato istaknuti kao pozitivan primjer, kazao nam je Krnčević.
Rijetki će direktori reći da vole prigovore, no on otvoreno kaže kako mu je to zapravo izvrstan način ukazivanja na probleme jer ih onda vrlo brzo mogu riješiti dobivajući dojave iz najrazličitijih dijelova grada:
– Na taj način najbrže dolazimo do informacija i reagiramo, primjerice vezano za zelenilo u nekoj ulici ili na cesti, zato i pratimo društvene mreže kako bismo što prije otklonili problem. To je razlog zašto nismo protiv kritika, dapače, dobrodošle su kako bismo u najkraćem roku mogli reagirati i pomoći građanima, poručuje Krnčević.
A da je tako pokazuje i najnoviji primjer s njihova Facebooka u kojemu građane čak izvješćuju da su – problem riješili:
– Nakon ukazanog problema vezanog uz oleandre na Liburnskoj obali, obavještavamo građane da su naši djelatnici izašli na teren te izvršili orezivanje. Time je osigurana bolja preglednost i sigurnost za sve sudionike u prometu na navedenoj lokaciji, ističu u Nasadima.
A građani su im se na ovako brzoj reakciji i zahvalili te nije čudno da su upravo Nasadi istaknuti kao primjer transparentnosti rada među gradskim tvrtkama:
– Svaka čast na napravljenom poslu i praćenju grupe “Trn u oku” i šta ste prepoznali problem oleandara koji ometaju vidljivost vozačima koji se uključuju sa parkinga na Liburnsku obalu. Sama rezidba oleandara samo odgađa istu situaciju koja će se ponovit, budući da se oleandar neprestano obnavlja. Da ne bi ometao vozače u vožnji, oleandri bi na tom mistu tribali stalno bit potkresani, šta dovodi do logičnog pitanja; Ima li smisla da se oleandri zadrže na toj lokaciji, ili posaditi biljke patuljastog rasta koje ne bi ugrožavale vidljivost na tom mistu, poručuju im građani na Facebooku.