Pozdrav Suncu razočaranje, zalazak sunca utjeha

Dolazak svibnja, ali i otvaranje novih niskotarifnih avionskih linija doveo je u Zadar brojne turiste koji sve informacije o tome gdje u gradu mogu odsjesti, gdje jesti ili se zabaviti traže u Turističko-informativnom centru na Narodnom trgu.

– Turisti najčešće pitaju što mogu raditi dok su u Zadru, što mogu pogledati i u okolici, gdje mogu boraviti, što posjetiti i slično. Najčešće se u pravilu raspituju za Pozdrav Suncu i Morske orgulje i budu tužni i razočarani kad shvate da Pozdrav Suncu ne radi, rekla je Andrea Dragoje, djelatnica u TIC-u. Dodala je da im utjehu pruža prekrasan zalazak sunca po kojem je naš grad poznat diljem svijeta.

Rekla je da je ove godine u Zadru veći broj mlađih turista koji su najvjerojatnije došli zahvaljujući velikom broju niskotarifnih avionskih linija kojima je naš grad povezan s brojnim europskim destinacijama. Naime, takvim se načinom putovanja najviše koriste upravo mlađi turisti koji niske cijene iskoriste kako bi mogli otputovati, tako da se promijenila i struktura turista koji su tijekom svibnja posjetili Zadar.

– Od otvaranja novih linija imamo veći broj turista iz Engleske, Belgije i Švedske, a riječ je uglavnom o mlađim ljudima. Dolazi nam velik broj Francuza i Japanaca, a u grupama nas najčešće posjećuju Nijemci i Španjolci, rekla je Andrea Dragoje. Istaknula je da mladi Englezi najčešće traže mjesta gdje će se dobro zabaviti, u kojim slučajevima ih iz TIC-a upućuju na nekoliko klubova koji rade. Dodala je da većina mlađih turista, ipak nije zadovoljna zabavom koju grad nudi jer očekuju duže radno vrijeme lokala, kao i više izbora.

– Francuze i Japance najviše zanimaju nacionalni parkovi i baština koja je zaštićena UNESCO-om, tako da njih redovito upućujemo na izlet na Plitvička jezera. Većina turista spava u Zadru i odlaze na izlete u okolicu, a tako posjete Pag i Nin, Paklenicu, otoke Ugljan i Pašman, Dugi otok, koji im je jako privlačan. Potom krenu prema slapovima Krke, Šibeniku, a na kraju Trogiru i Splitu, pobrojila je najčešća izletnička odredišta Dragoje i istaknula da turisti najviše zamjeraju činjenicu da ne postoji organiziran način kojim bi mogli prelaziti s otoka na otok ili otići na izlet do Splita, već za to uzimaju redovite autobusne linije. Dodala je da su turisti uglavnom zadovoljni turističkom ponudom, ali i preporukom pa se često znaju vratiti u TIC i da bi zahvalili djelatnicama koje su im pomogle.

Da rad u Turističko informativnom centru nije samo davanje informacija dokazuje i zanimljiva anegdota koju nam je ispričala Andrea. Naime, jednom prilikom je došla jedna turistkinja iz Češke koja je u Perivoju kraljice Jelene pronašla vodenu kornjaču, koju je potom spakirala u kutiju i donijela je u TIC kako bi joj se pronašao smještaj.

– Ta gospođa ne samo da je pronašla kornjaču, nego se odvojila od grupe, lijepo ju spakirala u kutiju, kupila joj hranu i donijela do nas, jer joj je bilo stalo da ju se negdje smjesti. Tako smo proveli neko vrijeme zovući zadarske veterinare i na kraju smo kornjaču odnijeli u jednu trgovinu za kućne ljubimce, a koja prodaje i vodene kornjače, nakon čega je gospođa sretna otišla dalje u razgledanje grada, ispričala je zanimljivu priču Andrea.

Možda vas zanimaju i ove priče
Kažite što mislite o ovoj temi
Loading...