Hrvatski privatni avioprijevoznik Trade Air objavio red letenja, nedjeljom leti iz Osijeka i za Zadar
Hrvatski privatni avioprijevoznik, Trade Air, pustio je u prodaju u ponedjeljak, 19. veljače, karte na domaćim (PSO) linijama za ljetni red letenja ove godine, javlja Croatian Aviation.
Trade Air, sukladno postojećem važećem ugovoru, nastavlja s provedbom domaćeg PSO programa u kojem se zračnim putem povezuju domaće zračne luke. Iznenađenja nema, broj tjednih letova ostaje isti kao i prošlog ljeta, sukladno ugovoru kojeg je potpisao spomenuti prijevoznik i nadležno Ministarstvo, pa se samo čekalo na otvaranje prodaje na domaćim linijama.
Za hrvatskog avioprijevoznika na domaćim će letovima prometovati Sprint Air s zrakoplovom tipa Saab340A. Zrakoplovi ovog prijevoznika su poprilično stari, tako trenutno na domaćim linijama prometuje zrakoplov registarske oznake SP-KPL, star čak 38 godina, kapaciteta 33 sjedala u putničkoj kabini.
Sprint Air će za Trade Air od kraja ožujka do kraja listopada ove godine prometovati na sljedećim linijama:
Osijek – Zagreb – Osijek, dva puta tjedno, dva puta dnevno ponedjeljkom, petkom i nedjeljom,
Osijek – Pula – Split – Pula – Osijek, dva puta tjedno, ponedjeljkom i petkom,
Osijek – Rijeka – Split – Dubrovnik – Split – Rijeka – Osijek, dva puta tjedno, utorkom i četvrtkom,
Osijek – Zadar – Rijeka – Zadar – Osijek, jednom tjedno, nedjeljom.
Valja pritom spomenuti kako je na linijama s više zaustavljanje, poput linije Osijek – Rijeka – Split – Dubrovnik – Split – Rijeka – Osijek, moguće kupiti karte za samo određeni dio puta poput Rijeka – Split, Dubrovnik – Split ili pak primjerice Split – Osijek.
Radi se o istom redu letenja kakvog je prijevoznik imao i u ljetnoj sezoni 2023. godine, a kako prijevoznik obavlja promet sukladno sklopljenom ugovoru, modifikacije reda letenja te povećanje ili smanjenje broja tjednih polazaka se nije ni očekivalo.
Trade Air će, kao i do sada, na spomenutim linijama imati codeshare ugovor s Croatia Airlinesom, kako bi putnici mogli kupiti vezane karte te nastaviti putovanje prema međunarodnim odredištima hrvatskog nacionalnog prijevoznika, što je prije svega važno za liniju Osijek – Zagreb – Osijek, koju nadležno Ministarstvo smatra korisnom upravo kako bi se putnicima iz odnosno prema Osijeku uz jedno zaustavljanje u Zagrebu omogućilo putovanje prema više europskih odredišta iz mreže letova Croatia Airlinesa.